Gratis verzending vanaf €49,95 | 1x 2-pack = €18.95 | 2x 2-pack = €34.95 | 3x 2-pack €49,95

Veelgestelde vragen rondom bestellen & betalen

Voeg een of meerdere producten in de gewenste maat en kleur toe aan je winkelmand. Tijdens het online winkelen kun je altijd je winkelmand bekijken en bewerken. Klaar met winkelen? Rond je bestelling af door op “Afrekenen” te klikken. Je krijgt een overzicht van je bestelling te zien, waar je jouw persoonlijke gegevens invult voor betaling en ontvangst. Controleer alle gegevens zorgvuldig. Kies vervolgens de gewenste betaalmethode en klik op de groene knop “AFREKENEN”.
Je ontvangt een bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres. We houden je ook op de hoogte van de verzending van je bestelling, zodat je precies weet wanneer je jouw nieuwe Zaccini Boxershorts kunt verwachten.

Bij Zaccini Underwear bieden wij je een groot aantal van de meest populaire betaalmethoden aan, zodat je snel, eenvoudig en veilig kunt betalen.

iDeal: je betaalt direct online via je bank.
PayPal: je betaalt direct online via je PayPal account.
Credit Card: je betaalt direct online via je Credit Card (Visa, Mastercard) Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code.
Klarna ( +€1,95) Met deze betaalmethode kun je betalen na ontvangst van je bestelling. De transactiekosten bedragen € 1,95. Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.
Apple Pay: je moet dan wel aangemeld zijn bij je iCloud-account en een bankpas, creditcard of prepaid betaalpas toevoegen aan je Wallet.

Je kortingscode kun je invoeren in het vakje ‘voeg je kortingscode in’. Klik op ‘voeg toe’ en je korting wordt automatisch berekend.

Het is soms lastig om problemen precies te identificeren, misschien kunnen de volgende richtlijnen helpen:

  1. Zorg dat je op de juiste website voor je land bent: voor Nederland is dat https://www.zaccini.com/nl.
  2. Controleer je webbrowser. Gebruik bij voorkeur de nieuwste versie van Chrome.
  3. Verwijder je cachegeheugen; cookies kunnen de functionaliteit blokkeren.
  4. Doe je aankoop als “gast” in plaats van in te loggen op je account.
  5. Probeer een andere betaalmethode of creditcard.
  6. Als niets werkt, probeer het op een ander apparaat en zorg dat je op de juiste landelijke site bent.

De meeste bestellingen worden binnen 1 tot 5 werkdagen verzonden. In sommige gevallen kan het iets langer duren. Je ontvangt een mail met een track and trace code van onze  koeriersdienst zodra je bestelling is verzonden. Mocht het te lang duren, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Heb je de e-mail niet ontvangen binnen een uur na het plaatsen van de bestelling en heeft er wel een betaling plaatsgevonden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij kunnen helaas je bestelling niet meer wijzigen of annuleren nadat de bestelling geplaatst is, wel heb je het recht om het artikel te retourneren.

Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we proberen om dit voor je te wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Naast onze webshop, zijn er diverse winkeliers in NL die ons merk verkopen.